Friday, January 7, 2011

Cermin depan

"U punya cermin ni import punya ka?" Soalan bonus depa tanya masa aku nak pasang tinted. Aku mana ler tau.. Ada beza ker aku tanya balik...dia bgtau kalau tempatan (local) punya xkembung. Aku yer kan jer la.

Aku tukar tinted cermin depan tu sebab dah teruk sangat. Filem dia tuh dah start mengelembung mungkin pasal pemasangan dulu tak berapa betul kot. Konon nak bagi matching dengan cermin cromax pintu, tapi bila dah pasang warnanya terlebih cromax ...gasak ler. Tu pun tadi dah nak terambik yang gelap sikit, nasib baik ler. Lepas ni tengoklah kalau ada modal lebih, sebelah belakang tu pun aku nak tinted kaler yang sama. Cuma cermin pintu ni jer la, sama ada nak tukar asal pastu tinted atau nak kekalkan cromax sedia ada. Belum tau lagi.

Nampak gak ler kaler coklat dia tuh


Kembung ker?


Dah balik tadi aku try compare ngan sate lain punya cermin...memang ada beza, kembung dia tuh. Mungkin la betul gak cakap cina kedai tu tadi.

No comments:

Post a Comment