Wednesday, April 1, 2009

Changing And Maintainance

Kali ni kiranya kali keempat aku tukar rim..saja-saja tukar angin. Ikut sedap mata aku memandang ar. Kalau orang cakap rim tu berat, tapi mata aku memandang cantik, aku peduli apa. Hehehe... yang ni kiranya aku tukar dr rim WiSE ke rim JRD. Trade in tambah 3ratus jek siap tayar, ok ler tu.







Haaa... yang ni plak aku ambik cover enjin WiSE buh tutup enjin aku. Sebabnya nak bagi nampak macam enjin stendet sebab enjin ni belum endorse lagi. Penah jadi sebelum ni kena tahan masa roadblock JPJ, bila dia tanya pakai enjin apa, aku jawab enjin stendet, nasib baik dia xsuruh bukak bonet. At least xler nampak sangat bila dah letak cover ni.



Yang ni plak mungkin dah sampai masa hayat cermin depan aku kot. Benda ni jadi masa aku balik kerja. Depan aku ada sebiiji kancil dok follow lori bawak batu. Time tu memang aku nampak dah batu2 kecik dok jatuh dari lori tu. Bila kancil tu potong, selamat, aku pun nekad gak nak potong lori tu. Nasib kurang baik elok jer nak potong, lori tu langgar lubang kecik, apa lagi berguguran ler batu2 tu jatuh. Apa lagi retak 1000 ler cermin nih. Ceh kurang asam tul. Dekat 30km gak ler aku drive sampai rumah macam orang rabun, nasib baik cermin tu xjatuh berderai. Kos ganti balik yang baru (double layer) kena la 450. Buta jek abis duit camtu.


No comments:

Post a Comment